17 juni 2010

Mix Megapol presenterar Möhippan - Kungsträdgården, Stockholm

Mix Megapol presenterade Möhippan i Kungsträdgården. Många är aktörerna som vill ha en del av den kungliga bröllopskakan och nu var det radiostationen Mix Megapols kväll i Kungsan. En fest med en massa ögongodis i form av artister för att locka tjejer i första hand. Några gamla godingar som sjöng klassiska poplåtar blandades med nyare artister. Kvällens artister var Orup, Style, Ola, Gravitonas, Martin Stenmarck, Fantastic Four med flera. Kvällens värdar var Mix Megapols egna programledare Adam Alsing, Gry Forssell och Anders Timell. Tyvärr kunde vi i redaktionen inte vara på plats ikväll så vi lät vår gästvideobloggare Diana Wikström besöka och filma detta evenemang. Stort tack till dig Diana! Så här skriver hon om evenemanget: Mix Megapol hade ett Möhippe-event i Kungsan och flertalet artister fick komma upp på scenen och framföra några låtar till ett ganska så fullt Kungsträdgården. Orup och Style tillhörde några av de äldre artisterna och dessa fick snabbt med sig publiken. Orup sjöng både gamla låtar och den helt nya "Tiden Bara Gick".



Från albumet:
Fantasi (1981)
01. Nära Dig
02. Bubblar
03. Kom Till Mig
04. Rider Omkring
05. Fångad I Tiden
06. Är Det Värt
07. Vill Ha Dig
08. Heta Nätter
09. Resa I Tiden
10. Fantasi
11. Leva Livet
12. Ensam I Natten



Från albumen:
Orup (1988)
01. Baby!
02. När Ska Jag Få Veta?
03. Ingen Annan Man
04. Jag Blir Hellre Jagad Av Vargar
05. Jag Vågar Inte Sova Längre
06. Stanna Hos Dej (duett med Karin Wistrand)
07. Rika Flicka
08. Min Mor Sa Till Mej
09. Du Är I Himmelen
10. Är Du Redo?
11. Från Djursholm Till Danvikstull

Orup 2 (1989)
01. Du Är Inte Min Vän
02. På Omslaget Till Ett Modemagasin
03. Håll Mej
04. MB
05. Nångång Någon Nånstans
06. Med Flyg Till USA
07. Höga Klackar Och Korta Kjolar
08. Ett Tåg Av Kärlek
09. Regn Hos Mej
10. Upp Över Mina Öron
11. Då Står Pojkarna På Rad

Stockholm & Andra Ställen (1992)
01. Magaluf
02. Nån Annan Kommer Följa Dej Hem
03. Stockholm
04. Uppringd & Andfådd
05. Där Ingen Man Vart Förut
06. Om Du Flyttar Till Gbg
07. Du Ska Bli Kvitt Denne Man
08. Drick Inte När Du Är Ledsen
09. Linda Sa
10. Det Är Inte Nyttigt För En Man Att Leva Ensam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar